Odeslání & Vrátí


• Mezinárodní přeprava je zpracovávána společností Air INTERNATIONAL EMS Express, do jednoho týdne obvykle dodává.
• Všechny objednávky jsou pojištěny na celou kupní částku a lze je sledovat na webových stránkách EMS nebo DHL.
• Všechny mezinárodní zásilky jsou dodávány prostřednictvím EMS Express hlavně v maloobchodním prodeji, zatímco pro velkoobchod, kontaktujte nás nyní, naše zpětná vazba klikněte teď! To je důvod, proč si můžete vychutnat bezplatnou přepravu a skvělé slevy, které zde nabízíme z maloobchodu. Využijte více peněz, které se nyní těší skutečné zbrusu nové kvalitě.
• Jsme profesionální online prodejce a spolupracujeme s EMS, který vyjadřuje dlouhodobou objednávku a dodává nám právo na vaše dveře. Ujistěte se, že jste doma, až budou balíčky přijaty.
• Všechny balíčky jsou dodávány v jiné krabici!
• Po zadání objednávek zkontrolujte zde svůj e-mail, abyste získali potvrzení objednávky a na našich webových stránkách si můžete objednat také online pomocí "Stopování objednávek"!
Politika návratu
• Jsme odhodláni k vaší úplné spokojenosti. Veškeré objednané položky jsou blízké tomuto slovu. "Co vidíte na našich webových stránkách je to, co dostanete za 7 dní." Před tím, než se budete moci těšit na snadnou výměnu a návratovou politiku, musíte nám vrátit zásilku před odesláním zboží zpět. Veškeré položky musí být nám vráceny v původním stavu, tj. Neopotřebované, pozměněné nebo vyprané, se všemi značkami připojenými.
• Všechny objednané položky jsou ty správné položky, které si vyberete zde. Slibujeme vám, že máte správný balíček. Takže pokud vrátíte správné položky pro vrácení peněz: všechny vrácené položky podléhají poplatku za doplňování. Poplatky za dopravu a manipulaci se nevrací.
• Nepřekročíme náklady na přepravu vrácených zásilek nebo výměnu balíčku správných objednávek, odpovídáte za náklady na dopravu a manipulaci. Doporučujeme také přidávat sledování a pojištění pro svou vlastní bezpečnost, protože nejsme zodpovědní za ztracené zásilky.
• Veškeré vrácené zboží je třeba zaslat na adresu, na kterou vám pošleme e-mailovou adresu.
Utwisselingen
• Nabízíme výměnu pro jinou velikost nebo barvu do 7 dnů od přijetí původního odeslání objednávky. Kontaktujte nás s vaším ID objednávky a jeden z našich členů týmu vám pomůže. Chcete-li si vyměnit položky do jiného stylu, vrátili byste vaše položky na vrácení peněz * (podle zásady pro vrácení) a vložte novou objednávku pro styl, který upřednostňujete.
• Před odesláním položek je nutné nás kontaktovat. Veškeré položky musí být nám vráceny v původním stavu, tj. Neopotřebované, pozměněné nebo vyprané, se všemi značkami připojenými. Opotřebované nebo špinavé předměty vám budou vráceny.
• Nezapočítáme přepravní náklady na výměny, budete zodpovědní za zpětné poštovné a za přepravní a manipulační náklady na zaslání vyměněných zásilek zpátky k vám. Doporučujeme vám přidat sledování a pojištění při odesílání zásilek k nám pro vaši bezpečnost, protože nejsme zodpovědní za ztracené zásilky. Poplatky za dopravu a manipulaci se nevrací. Přeprava a poplatky se nevrací.
Zrušení objednávky
• Zrušení objednávky musí být vyžádáno před odesláním objednávky.Vzhledem k tomu, že zpracujeme všechny objednávky co nejrychleji, bylo to v rozmezí 6-8 hodin po zadání objednávky, takže po zadání objednávky není vždy možné zrušit objednávku. Doufám, že tyto významné žádosti pochopíte. Po zrušení objednávky bude zrušeno vyřízení v souladu s našimi zásadami pro vrácení.
Přátelská poznámka: Pokud jste do 3 dnů od zadání své objednávky neobdrželi své 10místné číslo sledování, váš poštovní server pravděpodobně viděl jako spam. V takovém případě nás kontaktujte, abychom vám pomohli při sledování objednávek.